Retourbeleid

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer! Bij LittleCloset heb je de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Je ontvangt dan je aankoopbedrag terug op je rekening.

LET OP:
Stuur altijd eerst een mail naar info@littlecloset.nl met je ordernummer, naam, de artikelen die je wilt retourneren en de reden. Wij sturen je dan een mail met verdere instructies zoals het retouradres.

* Binnen 14 dagen na ontvangst graag een retouraanvraag doen, vervolgens heb je nog 14 dagen om te zorgen dat het pakketje bij ons terug is.

Hoe je het pakketje retour stuurt en via welke maatschappij is naar eigen keuze. Schrijf ons adres op het pakketje en geef deze af bij een postkantoor of servicepunt. Let op dat het risico voor retourzenden voor jou is en een track en tracecode geen wettelijke garantie van aflevering.

Retouren dienen naar het vermelde retouradres te worden gestuurd. Retourzendingen die naar een afleverpunt worden gestuurd, worden niet opgehaald en deze retourzending wordt niet verwerkt. 

--------------
Zakelijke bestellingen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.


Retour aanvraag indienen:

Stuur een mail naar info@littlecloset.nl en vermeld daarin je ordernummer, artikelnummer en reden van retour. 


Wanneer je retour door LittleCloset ontvangen is, ontvang je hiervan een bericht per mail. Het bedrag zal uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort worden op de (bank)rekening / Paypalrekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Mocht je de betaling of het mailtje niet binnen 5 dagen ontvangen hebben, stuur ons dan even een mailtje. Wellicht hebben we je retour niet goed ontvangen of is er wat anders mis. 

Houd er rekening mee dat LittleCloset retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief eventuele labels worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items of artikelen met een vreemde geur of vlekken worden niet retour genomen. 

Is het bovenstaande van toepassing bij ontvangst? Heb je bijvoorbeeld een verkeerd of defect artikel ontvangen? Laat het ons dan snel mogelijk (bij voorkeur dezelfde dag) weten via info@littlecloset.nl. Dit om misverstanden te voorkomen!

Wie betaalt de retourkosten?
In het geval van een retour, zijn de kosten en het risico van de retourzending voor de klant. Een track en tracecode geeft geen wettelijk bewijs van ontvangst. Wij volgen hiervoor de wettelijk vastgestelde retour-regels.

Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem. Volg dan deze retourprocedure (je ontvangt van dat item het geld retour) en plaats opnieuw een bestelling. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Neem zo snel mogelijk contact op met info@littlecloset.nl, op werkdagen proberen wij binnen 24 uur voor een passende oplossing te zorgen.